⏰Ut prodej končí 29.04. ⏰ 50% SLEVA + Doprava zdarma

Zásady Přepravy

Bezplatná doprava

Jsme rádi, že můžeme poskytnout bezplatnou přepravu všech našich položek, která zahrnuje všechny aspekty procesu přepravy. Neexistují žádné skryté náklady; částka uvedená na našich stránkách je vše, co zaplatíte.

Zpracování objednávek

Objednávky jsou obvykle vyřízeny a připraveny do 2-3 pracovních dnů od jejich zadání. Upozorňujeme, že tento harmonogram mohou ovlivnit víkendy a státní svátky. Pokud by došlo k výraznému zdržení, budeme vás kontaktovat prostřednictvím e-mailu.

Předpokládané období dodání

Po přípravě vaší objednávky se předpokládaná doba dodání pohybuje od 3 do 10 pracovních dnů v závislosti na vaší adrese. Je nutné si uvědomit, že se jedná o přibližné hodnoty a skutečná doba dodání se může lišit.

Odvolání objednávky

Pokud se rozhodnete svou objednávku odvolat, můžete tak učinit do jednoho dne od provedení objednávky. Chcete-li objednávku odvolat, zašlete laskavě e-mail na adresu info@ortorex.cz, ve kterém uvedete referenční číslo objednávky a důvod odvolání. Objednávky, které již byly vyřízeny nebo odeslány, nelze odvolat.

Případné potíže s doručením

Pokud by se vyskytly neočekávané zádrhele nebo pauzy v dodávce, můžete si být jisti, že vás budeme neprodleně informovat. Přestože se snažíme, aby dodávky byly přesné, nepředvídatelné situace, jako jsou klimatické podmínky, problémy spojené s dopravci nebo jiné vnější faktory, mohou ovlivnit harmonogram dodávek.

Sledování vaší objednávky

Jakmile bude vaše zboží odesláno, bude vám zaslán potvrzovací e-mail s údaji o sledování, které vám umožní zkontrolovat stav vaší zásilky.

Balíčky: Poškozené nebo špatně umístěné zásilky: Poškozené nebo špatně umístěné zásilky

Pokud máte podezření, že váš balíček mohl být špatně umístěn nebo došlo k jeho poškození během přepravy, ihned se obraťte na náš tým podpory. Prozkoumáme situaci a přijmeme vhodná opatření k jejímu řešení.

Přesnost adresy

Ujistěte se, že doručovací adresa zadaná při platbě je přesná a důkladná. Společnost Ortorex nenese odpovědnost za zásilky, které se dostanou na nesprávné místo v důsledku chyb kupujícího. V situacích, kdy jsou balíky vráceny zpět kvůli špatné adrese, může být opětovné zaslání zpoplatněno dalšími poplatky za dopravu.

Vážíme si vašeho rozhodnutí vybrat si společnost Ortorex. V případě jakýchkoli dotazů nebo připomínek týkajících se našich přepravních pokynů je náš tým zákaznické podpory vždy připraven pomoci.

Jessica
Jessica B.
Hrdina spokojenosti zákazníků
Máte dotazy?
Naše oceňovaná zákaznická podpora je tu pro vás
Pošlete nám e-mail: info@ortorex.cz

Zřeknutí se lékařské odpovědnosti


Zdravotní stav jednotlivců se liší a není zaručeno, že používání našich produktů bude 100% účinné pro každého.

Pokud se potýkáte s klinickým onemocněním nebo chronickou bolestí, obraťte se na svého lékaře, který vám poradí ohledně vašeho zdravotního stavu.

Jakýkoli produkt se slevou 20%
Platnost vaší slevy vyprší za:
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0