⏰ Ut prodej končí 07.12. ⏰ 50% SLEVA + Doprava zdarma

ČASTO KLADENÉ DOTAZY

Obecné Otázky

  • Jaké jsou vaše zásady vracení a náhrady?
    Přijímáme vrácení nepoužitého zboží do 30 dnů od doručení. Chcete-li zajít dále a vrátit celou objednávku nebo její část, navštivte naši stránku Návrat & Zásady vrácení peněz Zde a poté nás kontaktujte na [email protected] s číslem vaší objednávky. Případy vrácení zboží s výčitkami kupujícího, např. zboží, které nesedělo, nevyhovovala mu barva/kvalita, omylem objednané, koupené jinde atd., budou řešeny samostatně.
  • Jak mohu získat slevu?
    Můžete zanechat zprávu na +420736352013 od 9:00 EST do 17:00. EST nebo pošlete e-mail na [email protected]. Na všechny požadavky zákazníků odpovídáme do 24 hodin v pracovních dnech.  
  • Jak mohu kontaktovat společnost Ortorex?
    Přijímáme vrácení nepoužitého zboží do 30 dnů od doručení. Chcete-li zajít dále a vrátit celou objednávku nebo její část, navštivte naši stránku Návrat & Zásady vrácení peněz zde a poté nás kontaktujte na [email protected] s číslem vaší objednávky. Případy vrácení zboží s výčitkami kupujícího, např. zboží, které nesedělo, nevyhovovala mu barva/kvalita, omylem objednané, koupené jinde atd., budou řešeny samostatně.  

Časté otázky ohledně polštáře z paměťové pěny Ortorex

  • Existuje zkušební doba pro Polštář Ortorex?
    Na to, abyste si náš polštář oblíbili, máte 30 nocí. Nestalo se tak? Stačí nás kontaktovat a my vám vrátíme peníze v plné výši.
  • Z čeho je polštář z paměťové pěny Ortorex vyroben?
    Výplň polštáře tvoří viskoelastická polyuretanová pěna, známá také jako paměťová pěna.
  • Je materiál z paměťové pěny bezpečný?
    Ano, paměťová pěna je bezpečná. Agentura EPA prohlásila paměťovou pěnu za netoxickou a četné studie prokázaly, že paměťová pěna nezpůsobuje žádné zdravotní problémy. Na rozdíl od mnoha jiných materiálů je paměťová pěna hypoalergenní a neobsahuje štěnice.
  • Měl/a bych na polštář z paměťové pěny Ortorex použít další povlak na polštář?
    Není to nutné. Pokud však chcete na polštář použít jiný povlak, je to zcela na vás.
  • Jak mohu polštář z paměťové pěny Ortorex prát?
    Vnější potah lze prát v pračce a sušit v sušičce. Jádro lze pouze otřít v místě znečištění. Po vyprání jej položte na plocho, aby uschnul.

Otázky k Objednávce

  • Jak najdu svou objednávku?
    Po odeslání objednávky obdržíte automatický e-mail s číslem objednávky a podrobnostmi o nákupu.
  • Jak mohu změnit nebo zrušit svou objednávku?
    Naše objednávky zpracováváme velmi rychle a bohužel obvykle nemůžeme provádět změny poté, co byla objednávka zadána déle než 24 hodin. Pokud si však hned všimnete chyby, pošlete nám prosím e-mail na [email protected] a zjistěte, zda je možné provést úpravu.  
  • Jak dlouho trvá zpracování objednávky?
    Všechny objednávky jsou zpracovány do 2–3 pracovních dnů.  
  • Proč mi nepřišel potvrzovací e-mail?
    Ujistěte se, že jste zkontrolovali složku Spam, Nevyžádaná pošta nebo Propagace pro případ, že by e-mail byl doručen tam, místo do vaší doručené pošty. Abyste zajistili, že se k vám naše potvrzovací e-maily dostanou, můžete si do seznamu bezpečných odesílatelů přidat adresu [email protected], abyste zajistili, že vaše potvrzení neobdržíme odesláno do jedné z těchto složek. Pokud jste tyto složky zkontrolovali a stále chybí, kontaktujte nás a my budeme rádi pomoci.
  • Co se stane, když se moje objednávka vrátí odesílateli?
    V případě, že se vaše objednávka vrátí odesílateli, budeme vás kontaktovat prostřednictvím e-mailu na stejnou e-mailovou adresu, která byla uvedena při placení. Pokud zjistíte, že váš sledovací odkaz uvádí, že se vaše objednávka vrací odesílateli, pošlete nám prosím dříve e-mail na [email protected] a nechte víme, abychom se na problém mohli náležitě podívat.  
  • Co mám dělat, když jsem obdržel vadný nebo nesprávný produkt?
    Pokud se domníváte, že jste obdrželi vadný, poškozený nebo nesprávný výrobek, zašlete prosím fotografii nebo video zboží a stručné vysvětlení vady na [email protected] . Potřebujeme také fotografii sledovacího čísla na samotném balíčku, abychom se na něj mohli hned podívat.  
  • Co když byla moje objednávka ukradena?
    Máte-li důvodné podezření, že váš balíček byl odcizen (například pokud je stav vaší objednávky „Doručeno“, ale nikdy jste jej neobdrželi), musíte počkat 5 dní. Během této doby se může stav změnit nebo může být nesprávně doručený balíček vrácen odesílateli. Pokud se tak nestane, musíte podat policejní hlášení do 5 dnů po aktualizaci stavu. Zašlete nám kopii policejního protokolu a přidělené číslo policejního protokolu, abychom mohli váš případ posoudit. Falšování zpráv bude mít právní důsledky.  

Otázky týkající se plateb

  • Jaké platební metody přijímáte?
    Přijímáme platby přes PayPal a všemi hlavními kreditními kartami včetně Visa, MasterCard, American Express, Visa Debit a Visa Electron (UK). Upozorňujeme na možné poplatky za přeshraniční transakce.
  • Proč byla moje platba odmítnuta?
    Platby mohou být z různých důvodů odmítnuty. Pokud máte pocit, že vaše karta byla odmítnuta omylem, zadejte prosím další objednávku prostřednictvím našich webových stránek a ujistěte se, že je adresa správná.
  • Jak provedu platbu?
    Vyberte si položky, které chcete zakoupit, a přidejte je do nákupního košíku. Než přejdete k dalšímu kroku, zkontrolujte obsah nákupního košíku. Vyplňte požadovaná pole informacemi, které nám umožní doručit vám objednávku. Vyberte způsob platby, zadejte platební údaje a potvrďte nákup. Obdržíte automatický e-mail potvrzující vaši objednávku a obsahující podstatné informace o ní. Tento e-mail si prosím uschovejte pro budoucí použití, dokud neobdržíte svůj balíček.

Otázky týkající se přepravy

  • Jsou za mezinárodní doručení účtovány nějaké další poplatky?
    Doprava je zcela zdarma. Při dodání zboží se neplatí žádné clo/prodejní daň.
  • Jak dlouho trvá přeprava?
    Podrobnosti naleznete v našich Zásadách Dopravy.

Přístupem na webové stránky Ortorex.cz, nákupem z nich nebo jejich používáním souhlasíte se všemi informacemi uvedenými na této stránce s nejčastějšími dotazy a také s našimi zásadami.

Jessica
Jessica B.
Péče o Spokojenost Zákazníků
Máte dotazy?
Naše oceňovaná zákaznická podpora je tu pro vás
Pošlete nám e-mail: [email protected]

Zřeknutí se lékařské odpovědnosti


Zdravotní stav jednotlivců se liší a není zaručeno, že používání našich produktů bude 100% účinné pro každého.

Pokud se potýkáte s klinickým onemocněním nebo chronickou bolestí, obraťte se na svého lékaře, který vám poradí ohledně vašeho zdravotního stavu.