Doprava je zcela zdarma. Při dodání zboží se neplatí žádné clo/prodejní daň.
Archivy: FAQs
Jak provedu platbu?
Vyberte si položky, které chcete zakoupit, a přidejte je do nákupního košíku. Než přejdete k dalšímu kroku, zkontrolujte obsah nákupního košíku. Vyplňte požadovaná pole informacemi, které nám umožní doručit vám objednávku. Vyberte způsob platby, zadejte platební údaje a potvrďte nákup. Obdržíte automatický e-mail potvrzující vaši objednávku a obsahující podstatné informace o ní. Tento e-mail si […]
Proč byla moje platba odmítnuta?
Platby mohou být z různých důvodů odmítnuty. Pokud máte pocit, že vaše karta byla odmítnuta omylem, zadejte prosím další objednávku prostřednictvím našich webových stránek a ujistěte se, že je adresa správná.
Jaké platební metody přijímáte?
Přijímáme platby přes PayPal a všemi hlavními kreditními kartami včetně Visa, MasterCard, American Express, Visa Debit a Visa Electron (UK). Upozorňujeme na možné poplatky za přeshraniční transakce.
Co mám dělat, když jsem obdržel vadný nebo nesprávný produkt?
Pokud se domníváte, že jste obdrželi vadný, poškozený nebo nesprávný výrobek, zašlete prosím fotografii nebo video zboží a stručné vysvětlení vady na [email protected] . Potřebujeme také fotografii sledovacího čísla na samotném balíčku, abychom se na něj mohli hned podívat.
Co když byla moje objednávka ukradena?
Máte-li důvodné podezření, že váš balíček byl odcizen (například pokud je stav vaší objednávky „Doručeno“, ale nikdy jste jej neobdrželi), musíte počkat 5 dní. Během této doby se může stav změnit nebo může být nesprávně doručený balíček vrácen odesílateli. Pokud se tak nestane, musíte podat policejní hlášení do 5 dnů po aktualizaci stavu. Zašlete nám […]
Proč mi nepřišel potvrzovací e-mail?
Ujistěte se, že jste zkontrolovali složku Spam, Nevyžádaná pošta nebo Propagace pro případ, že by e-mail byl doručen tam, místo do vaší doručené pošty. Abyste zajistili, že se k vám naše potvrzovací e-maily dostanou, můžete si do seznamu bezpečných odesílatelů přidat adresu [email protected], abyste zajistili, že vaše potvrzení neobdržíme odesláno do jedné z těchto složek. […]
Co se stane, když se moje objednávka vrátí odesílateli?
V případě, že se vaše objednávka vrátí odesílateli, budeme vás kontaktovat prostřednictvím e-mailu na stejnou e-mailovou adresu, která byla uvedena při placení. Pokud zjistíte, že váš sledovací odkaz uvádí, že se vaše objednávka vrací odesílateli, pošlete nám prosím dříve e-mail na [email protected] a nechte víme, abychom se na problém mohli náležitě podívat.
Jak dlouho trvá zpracování objednávky?
Všechny objednávky jsou zpracovány do 2–3 pracovních dnů.
Jak mohu změnit nebo zrušit svou objednávku?
Naše objednávky zpracováváme velmi rychle a bohužel obvykle nemůžeme provádět změny poté, co byla objednávka zadána déle než 24 hodin. Pokud si však hned všimnete chyby, pošlete nám prosím e-mail na [email protected] a zjistěte, zda je možné provést úpravu.