⏰ Ut prodej končí 11.05. ⏰ 50% SLEVA + Doprava zdarma

Jak provedu platbu?

Vyberte si položky, které chcete zakoupit, a přidejte je do nákupního košíku. Než přejdete k dalšímu kroku, zkontrolujte obsah nákupního košíku. Vyplňte požadovaná pole informacemi, které nám umožní doručit vám objednávku. Vyberte způsob platby, zadejte platební údaje a potvrďte nákup. Obdržíte automatický e-mail potvrzující vaši objednávku a obsahující podstatné informace o ní. Tento e-mail si […]

Proč byla moje platba odmítnuta?

Platby mohou být z různých důvodů odmítnuty. Pokud máte pocit, že vaše karta byla odmítnuta omylem, zadejte prosím další objednávku prostřednictvím našich webových stránek a ujistěte se, že je adresa správná.

Jaké platební metody přijímáte?

Přijímáme platby přes PayPal a všemi hlavními kreditními kartami včetně Visa, MasterCard, American Express, Visa Debit a Visa Electron (UK). Upozorňujeme na možné poplatky za přeshraniční transakce.

Co když byla moje objednávka ukradena?

Máte-li důvodné podezření, že váš balíček byl odcizen (například pokud je stav vaší objednávky „Doručeno“, ale nikdy jste jej neobdrželi), musíte počkat 5 dní. Během této doby se může stav změnit nebo může být nesprávně doručený balíček vrácen odesílateli. Pokud se tak nestane, musíte podat policejní hlášení do 5 dnů po aktualizaci stavu. Zašlete nám […]

Proč mi nepřišel potvrzovací e-mail?

Ujistěte se, že jste zkontrolovali složku Spam, Nevyžádaná pošta nebo Propagace pro případ, že by e-mail byl doručen tam, místo do vaší doručené pošty. Abyste zajistili, že se k vám naše potvrzovací e-maily dostanou, můžete si do seznamu bezpečných odesílatelů přidat adresu [email protected], abyste zajistili, že vaše potvrzení neobdržíme odesláno do jedné z těchto složek. […]

Co se stane, když se moje objednávka vrátí odesílateli?

V případě, že se vaše objednávka vrátí odesílateli, budeme vás kontaktovat prostřednictvím e-mailu na stejnou e-mailovou adresu, která byla uvedena při placení. Pokud zjistíte, že váš sledovací odkaz uvádí, že se vaše objednávka vrací odesílateli, pošlete nám prosím dříve e-mail na [email protected] a nechte víme, abychom se na problém mohli náležitě podívat.  

Jak mohu změnit nebo zrušit svou objednávku?

Naše objednávky zpracováváme velmi rychle a bohužel obvykle nemůžeme provádět změny poté, co byla objednávka zadána déle než 24 hodin. Pokud si však hned všimnete chyby, pošlete nám prosím e-mail na [email protected] a zjistěte, zda je možné provést úpravu.  

Jessica
Jessica B.
Péče o Spokojenost Zákazníků
Máte dotazy?
Naše oceňovaná zákaznická podpora je tu pro vás
Pošlete nám e-mail: [email protected]

Zřeknutí se lékařské odpovědnosti


Zdravotní stav jednotlivců se liší a není zaručeno, že používání našich produktů bude 100% účinné pro každého.

Pokud se potýkáte s klinickým onemocněním nebo chronickou bolestí, obraťte se na svého lékaře, který vám poradí ohledně vašeho zdravotního stavu.

Jakýkoli produkt se slevou 20%
Platnost vaší slevy vyprší za:
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0