Bezplatná doprava
Jsme rádi, že můžeme poskytnout bezplatnou přepravu všech našich položek, která zahrnuje všechny aspekty procesu přepravy. Neexistují žádné skryté náklady; částka uvedená na našich stránkách je vše, co zaplatíte.
Zpracování objednávek
Objednávky jsou obvykle vyřízeny a připraveny do 2-3 pracovních dnů od jejich zadání. Upozorňujeme, že tento harmonogram mohou ovlivnit víkendy a státní svátky. Pokud by došlo k výraznému zdržení, budeme vás kontaktovat prostřednictvím e-mailu.
Předpokládané období dodání
Po přípravě vaší objednávky se předpokládaná doba dodání pohybuje od 3 do 10 pracovních dnů v závislosti na vaší adrese. Je nutné si uvědomit, že se jedná o přibližné hodnoty a skutečná doba dodání se může lišit.
Odvolání objednávky
Pokud se rozhodnete svou objednávku odvolat, můžete tak učinit do jednoho dne od provedení objednávky. Chcete-li objednávku odvolat, zašlete laskavě e-mail na adresu info@ortorex.cz, ve kterém uvedete referenční číslo objednávky a důvod odvolání. Objednávky, které již byly vyřízeny nebo odeslány, nelze odvolat.
Případné potíže s doručením
Pokud by se vyskytly neočekávané zádrhele nebo pauzy v dodávce, můžete si být jisti, že vás budeme neprodleně informovat. Přestože se snažíme, aby dodávky byly přesné, nepředvídatelné situace, jako jsou klimatické podmínky, problémy spojené s dopravci nebo jiné vnější faktory, mohou ovlivnit harmonogram dodávek.
Sledování vaší objednávky
Jakmile bude vaše zboží odesláno, bude vám zaslán potvrzovací e-mail s údaji o sledování, které vám umožní zkontrolovat stav vaší zásilky.
Balíčky: Poškozené nebo špatně umístěné zásilky: Poškozené nebo špatně umístěné zásilky
Pokud máte podezření, že váš balíček mohl být špatně umístěn nebo došlo k jeho poškození během přepravy, ihned se obraťte na náš tým podpory. Prozkoumáme situaci a přijmeme vhodná opatření k jejímu řešení.
Přesnost adresy
Ujistěte se, že doručovací adresa zadaná při platbě je přesná a důkladná. Společnost Ortorex nenese odpovědnost za zásilky, které se dostanou na nesprávné místo v důsledku chyb kupujícího. V situacích, kdy jsou balíky vráceny zpět kvůli špatné adrese, může být opětovné zaslání zpoplatněno dalšími poplatky za dopravu.
Vážíme si vašeho rozhodnutí vybrat si společnost Ortorex. V případě jakýchkoli dotazů nebo připomínek týkajících se našich přepravních pokynů je náš tým zákaznické podpory vždy připraven pomoci.